Altijd gratis verzending
Snel in huis
Klantenservice
Trendy merken

Verzenden & retourneren

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
We streven ernaar om binnen 2 werkdagen je bestelling te verzenden. Zodra we je pakketje aanbieden bij PostNL, ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code, zodat je je bestelling kunt volgen. 

Wat zijn de verzendkosten?
Voor het verzenden van je bestelling, wordt bij het afrekenen eenmalig een bedrag van €3,95 in rekening gebracht bij levering binnen Nederland. Naar België kost het €4,95. Bij een bestelbedrag hoger dan €50,-  is de verzending, voor zowel binnen Nederland als naar België, helemaal gratis.

 

Retourneren

Kan ik mijn pakketje retour sturen?
Producten kunnen binnen 14 dagen na levering en zonder opgaaf van redenen, naar Be Beautiful Cosmetics retour worden gestuurd, mits ze ongebruikt en in ongeschonden staat zijn. De producten dienen in hun originele verpakking door ons te worden ontvangen, waarbij het cellofaan of de verzegeling niet is geopend.

De herroepingstermijn begint op de dag van aflevering van de bestelling. Worden de producten niet geretourneerd binnen deze termijn, dan is de koop een feit.

De directe kosten voor het terugzenden van de producten zijn voor rekening van de koper.

Hoe kan ik mijn pakketje retour sturen?
Indien je je pakketje wil terug sturen, dien je eerst Be Beautiful Cosmetics ervan op de hoogte te stellen. Dit kan per e-mail. Vermeld hier in ieder geval in: je naam, ordernummer en factuurdatum. Gebruik voor retourzendingen altijd het daarvoor bestemde retourformulier

Na ontvangst van de geretourneerde artikelen, sturen wij je een ontvangstbevestiging, waarna het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel, inclusief de verzendkosten van het aankoopbedrag, naar je wordt teruggestort. Dit geschiedt binnen 5 werkdagen middels hetzelfde betaalmiddel waarmee het bedrag door jou aan Be Beautiful Cosmetics is betaald.

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen.
Be Beautiful Cosmetics probeert haar bestellingen zo zorgvuldig mogelijk af te handelen. Helaas kan het wel eens voorkomen, dat er een verkeerd artikel wordt geleverd. Indien je een verkeerd product hebt ontvangen, dan verzoeken wij je het volgende te doen:

Stuur een e-mail naar klantenservice@makeupjes.nl

Vermeld hierin:

  • Je naam;
  • Ordernummer- en datum;
  • Uitleg/reden over het verkeerd ontvangen product.

Wij zullen dan z.s.m. contact met je opnemen om je verzoek zo goed mogelijk af te handelen.

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen